تعمیرات دزدگیر خودرو

تعمیرات دزدگیر خودرو

تعمیرات دزدگیر خودرو

استفاده از سیستم های امنیتی به منظور جلوگیری از سرقت تا بالاترین حد امکان امروزه جزء ضروریات شده است. استفاده از دزدگیر یا آژیر در اماکن و خودروها نمونه ای از راه های حفظ امنیت می باشد. در این بین استفاده از دزدگیر خودرو رایج تر می باشد که گاهی همراه خودرو در کارخانه در آن تعبیه شده است و گاهی باید توسط شخصی نصب شود. دزدگیرها هم مانند وسایل دیگر الکترونیکی دارای ویژگی های متفاوتی از هم هستند که البته پایه کارکرد آنها تقریبأ مشابه می باشد و در برخی از براساس میزان حساسیت و نوع هشدار تفاوت دارند.

اما این وسیله به ظاهر کوچک اما محافظ گاهی در کارکرد خود دچار اختلال می شود. از جمله مشکلاتی که با آن روبرو می شویم میتوان به این موارد اشاره کرد:

ریموت کنترل کار نمی کند که در اغلب موارد باتری آن تمام شده است و باتری ریموت را باید تعویض کنید. یا به علت قطعی مدارو و یا لحیم سردی است که باید به طور مناسبی لحیم کاری شود. داخل قاب ریموت یک عدد (L.E.D) دیگر هم هست که معمولا دیده نمی شود . سوختن یا قطعی مدار آن نیز می تواند دلیل باشد. درصورتی هم که آی.سی ریموت سوخته یا کریستال اسیلاتور آن بر اثر ضربه ( مثلا افتادن ریموت بزمین ) از کار افتاده باشد، حتما به اشخاص متخصص در  این زمینه بسپارید. یا کم شدن برد دزد گیر که یا احتمالا از باتری است یا از مدار آنتن (اما یه راه جالب را برای افزایش برد دزدگیر به شما پیشنهاد می دهیم و آن اینکه ریموت دزدگیر را روی سر خود قرار دهید یا نزدیک به یک بطری آب و بعد از آن استفاده کنید زیرا آب خاصیت تقویت کنندگی امواج را دارد! به ما اعتماد کنید). و مشکلات بسیار دیگر که می توان عیب یابی و رفع کرد.

برای این منظور انستیتو انفورماتیک تعمیرکار یکی از قویترین مراکز تعمیر وسایل الکترونیکی با داشتن متخصصان مجرب در این زمینه با داشتن تجهیزات کامل می تواند در کمترین زمان ممکن به عیب یابی و رفع خرابی دزدگیر خودرو شما بپردازد. برای رفع خرابی دزدگیر خود می توانید با این مرکز تماس بگیرید.

آدرس » تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱