تعمیرات تلفن بی سیم

تعمیرات تلفن بی سیم

تعمیرات تلفن بی سیم

تعمیرات تلفن بی سیم : گوشی های رومیزی مرسوم ترین نوع گوشی تلفن در اداره ها و منازل هستند .

این گوشیها مستقیماً به خط تلفن وصل شده به طور دائم روی یک میز قرار می گیرند.

در واقع طول سیم یکی از محدودیتهای این نوع گوشی هاست از این رو برتری تلفن های بی سیم نسبت به تلفن های رومیزی به خاطر عدم محدویت جابه جایی است اما در برخی مدل ها در صورت قطعی برق امکان استفاده از این تلفن میسر نیست. گوشی های بی سیم به دوبخش اصلی تقسیم می شوند: بخش اول یک دستگاه پایه ( BASE ) که در بعضی از مدل ها یک تلفن ثابت مجزا است وبخش دوم شامل یک یا چند گوشی بی سیم می باشد. دربعضی از مدل ها دستگاه مادر یا پایه( BASE ) خود یک تلفن کامل است یعنی قابلیت شماره گیری و پاسخگویی و امکاناتی از این قبیل را داراست البته یک ویژگی خوب این مدل ها کارکرد آن ها هنگام قطعی برق است .

این نوع گوشی ها دارای اجزا مختلفی شامل صفحه نمایش هستند که شماره انداز و یا کالر آی دی را دارند. فرستنده (میکروفون) ـ گیرنده (گوشی) رادیویی و آنتن ـ یک وسیله خبری (زنگ جریان متناوب) ـ ترانسفورماتور ـ خازن. خرابی هایی که برای تلفن های بی سیم رخ می دهد بیشتر ناشی از استفاده زیاد در طولانی مدت هست. مانند خرابی کیپد(keypad) ، مدار شارژ، خرابی ال سی دی، مدار آنتن. این نوع گوشی ها دارای امکاناتی نظیر لیست تماس و منشی تلفنی و پیغام گیر و حتی قابلیت تنظیم نوع صدای زنگ برای شب می باشد که می توانید صدای گوشی را قطع کنید. همچنین دارای بردهای مختلفی براساس نوع فرکانس دریافتی می باشند. که خرابی و بروز مشکل در کارکرد هر قسمت از آن قابل عیب یابی و تعمیر و در برخی مواقع تعویض خواهد بود.

این مرکز با داشتن تجهیزات کامل و پیشرفته در امر عیب یابی و تعمیر گوشی تلفن بی سیم در تمامی برندهای موجود، آماده ارائه خدمات می باشد. برای بر طرف کردن مشکل و تعمیر تلفن بی سیم خود با این مرکز تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات بیشتر : ۰۲۱۶۶۹۰۴۲۰۲

آدرس :تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱