تعمیرات برد الکترونیکی

تعمیرات برد الکترونیکی

تعمیرات برد الکترونیکی

برد الکترونیکی مجموعه ای از مدارهای الکتریکی و قطعات الکترونیکی شامل خازن، آی سی، ترانزیستور، مقاومت و… است که بر روی بردی (صفحه ای) که به صورت تک لایه یا دو لایه مسی یا چند لایه است تعبیه شده است. این بردها در تجهیزات الکترونیکی استفاده می شود. جنسی که این بردها از آن ساخته شده اند از مواد مختلفی مانند فایبر، راجرز، تفلون، فلکسی بل می باشد و با ضخامت های ۰٫۲ تا ۳٫۲ میلیمتر عرضه می گردند.

بردها در تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و صنعتی و لوازم خانگی و دستگاه جوش و رکتی فایر و … کاربرد دارند و بنابر نیاز خود طراحی شده و از قطعات الکترونیکی خاصی استفاده می شود. این وسایل نیز دستحوش مشکلات و خرابی هایی می شوند.

از جمله خرابی هایی که برای این بردهای الکترونیکی رخ می دهد و باعث هدم کارایی آنها شده می توان به این موارد اشاره داشت: اینکه خازن سوخته باشد یا باد کرده باشد و در مواقعی حتی ترکیده باشد  یا مقاومت هایی که در آن برد اسفاده شده بسوزد که می توان آنها را تعویض کرد. نوسانات برق هم مسلمأ از جمله عواملی است که باعث خرابی ها و سوختن و از کار افتادن قطعات می شود.  گاهی مشکلاتی که برای این برده ها نمایان می شود زمانی است که برای اولین بار از آنها می شود یعنی به محض راه اندازی با عدم کارکرد آن مواجه می شوید، که این می تواند ناشی از تحت فشار بودن بخشی از قطعات موجود در برد موقع حمل بار بوده باشد.

این مرکز با معرفی خود به عنوان یکی از قویترین مراکز تخصصی در زمینه الکترونیک با داشتن متخصصین مجرب و حرفه ای در امر عیب یابی و تعمیر لوازم و قطعات الکترونیکی در حداقل زمان ممکن فعالیت می کند. می توانید برای رفع خرابی های ایجاد شده در انواع بردهای الکتریکی با ما تماس بگیرید.

اطلاعات بیشتر : ۰۲۱۶۶۹۰۴۲۰۲

آدرس : تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱